top of page
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • TIK Tok
social media

REGULAMIN

1. Niniejszy regulamin określa standard świadczenia usług przez Zleceniobiorcę oraz prawa i obowiązki Zleceniodawców, zwanych dalej Klientami.


2. EMCARO Auto Detailing & Wrapping, zwany dalej Studiem, świadczy usługi Auto Detailingu oraz Wrappingu w ramach działalności prowadzonej przez EMCARO ŁUKASZ MIROWSKI z siedzibą w 42-400 Zawiercie, ul. Metalowców 20, NIP: 6492299768. Studio jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00 oraz w soboty od 8:00 do 13:00.


3. Pełny zakres usług Studia oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w CENNIKU pod adresem www.emcaro.pl/cennik.


4. Usługę wykonuje się po uzupełnieniu karty zlecenia/przyjęcia pojazdu na prośbę pracownika Studia i podpisaniu jej przez Klienta. Istnieje możliwość rezerwacji telefonicznej pod numerem telefonu 506-808-460.


5. Samochody niestandardowych rozmiarów, typu bus, minivan, pick-up oraz te posiadające więcej niż z 5 miejsc siedzących będą wyceniane indywidualnie. Cennik przystosowany został pod standardowe wielkości samochodów.


6. Cena usługi może wzrosnąć m.in. poprzez niestandardowe zabrudzenie pojazdu np. sierść zwierząt, piasek i inne materiały sypkie, igły, wylane płyny, nadmierna ilość śmieci, nadmierne zabrudzenia elementów plastikowych.


7. Przy samochodach zabrudzonych w sposób wskazany w pkt. 6 regulaminu należy poinformować o tym fakcie obsługę Studia. W przypadku niezgłoszenia przez Klienta nadmiernego zabrudzenia pojazdu przed przystąpieniem do realizacji usługi, Studio
zastrzega możliwość wzrostu ceny usługi do 50% ceny podstawowej, bez konieczności dodatkowego informowania Klienta.


8. Płatność za usługę w Studiu następuje po jej wykonaniu, u pracownika Studia, gotówką,
BLIK lub przelewem (nie dla osób fizycznych). Dowodem zapłaty za usługę jest paragon fiskalny. Faktura VAT dotycząca usługi wystawiana jest na życzenie Klienta, po uprzednim zgłoszeniu pracownikowi Studia i nie później niż po wystawieniu paragonu.


9. Usługi Studia różnicowane są poziomem dokładności wykonania zlecenia. Usługi określone w Cenniku usług frazą „Standard”, gwarantują oczyszczenie minimum 50% każdego z poszczególnych elementów czyszczonej powierzchni. Usługi określone frazą „Premium” gwarantują oczyszczenie minimum 75% każdego z poszczególnych elementów czyszczonej powierzchni.


10. Każdorazowo przed rozpoczęciem wykonywania usługi, Klient ma obowiązek zgłosić miejsca podatne na uszkodzenia, m.in. takie jak świeżo lakierowane miejsca lub ubytki lakieru. W przypadku, gdy Klient nie zgłosi miejsc podatnych na uszkodzenia, Studio nie ponosi odpowiedzialności za powstałe straty. W przypadku zauważenia przez pracownika Studia uszkodzeń mogących się powiększyć w trakcie wykonywania usługi lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, Studio może odmówić wykonania usługi.


11. Klient jest zobowiązany poinformować pracownika Studia o nietypowym wyposażeniu pojazdu zamocowanym do nadwozia.

12. Klient powinien poinformować pracownika Studia o nadmiernie rozgrzanych tarczach hamulcowych, aby uniknąć ich odkształcenia podczas mycia. Klient powinien poinformować również o posiadaniu hamulców ceramicznych w pojeździe przy zdawaniu pracownikowi kluczyków.


13. Usługi w postaci mycia silnika oraz prania tapicerki, ze względu na podwyższoną możliwość wystąpienia uszkodzeń w pojeździe, są wykonywane na ryzyko Klienta.


14. Studio nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe i gotówkę pozostawioną w pojeździe, poza rzeczami zdeponowanymi w biurze Studia.


15. Klient zobowiązany jest do samodzielnego zdemontowania fotelików dziecięcych przed zleceniem wykonania usługi.


16. Podczas czyszczenia wnętrz pojazdów, w których foteliki dziecięce nie zostały zdemontowane przez Klienta, foteliki nie zostają zdemontowane.


17. Termin podany w karcie zlecenia jest terminem orientacyjnym, w niektórych przypadkach może on ulec skróceniu lub wydłużeniu, w zależności od poziomu obciążenia Studia zleceniami.


18. Studiu przysługuje prawo zatrzymania pojazdu Klienta jako zastaw do czasu uregulowania wszelkich należności związanych z usługą Studia.


19. Po wykonanej usłudze Klient zobowiązany jest do oględzin pojazdu i zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń co do stanu samochodu, pracownikowi Studia lub jego przełożonym. Po odbiorze pojazdu ze Studia nie uwzględnia się reklamacji.

20. Demontaż foteli/tapicerki  odbywa się na życzenie Klienta za dopłatą. Studio nie ponosi odpowiedzialności za wynikłe z tego względu błędy komputera pokładowego (SRS AIRBAG)


21. Regulamin obowiązuje od dnia 01.08.2025 roku.

bottom of page