top of page

WARUNKI GWARANCJI WYKONANIA

I - PRZYCIEMNIANIE SZYB -
 

1. Wymagane okresowe przeglądy - Pierwszy darmowy i obowiązkowy serwis po 14 dniach od aplikacji następne co 6 miesięcy, których koszt wynosi 50 zł - ( z uwagi gdyż nie jesteśmy kontrolować na bieżąco czy ktoś używa odpowiedniej chemi do mycia, folia nie jest narażana na działania mechaniczne od strony folii i czy klient stosuje sie do zaleceń )
 

2. Po aplikacji folii na szyby ( Zalecenia początkowe - 14 dni ) :
-  Nie otwieramy szyb bocznych na których jest folia przez okres 14 dni 
( możliwość przesunięcia się folii przed 100% adhezją kleju do szyby )

-  Nie używamy ogrzewania tylniej szyby na której jest folia przez okres 14 dni ( możliwość zmiękczenia kleju i brak 100% ahdezji kleju do szyby )

-  Nie przyklejamy niczego do folii na szybach nigdy

-  Nie narażamy jej na uszkodzenia mechaniczne od wewnątrz

-  Nie myjemy szyb żadnymi środkami przez 14 dni ( jeśli będzie potrzeba wykonamy to na pierwszym serwisie )

 

3. Aplikacja folii jest przeprowadzona zgodnie ze sztuką branżową na wysokiej jakości specjalistycznej chemii i materiałach do tego przeznaczonych.

 

4. Ścieżki grzewcze na tylnej szybie w zależności od marki i producenta mogą być bardziej odstające co uniemożliwia montaż folii idealnie płasko gdyż są osadzone nad linią powierzchni szyby i mogą być z bliska widoczne delikatne obwódki tych ścieżek na co gwarancji nikt nie może udzielić.

5. Nie myjemy szyb chemią do tego nie przeznaczoną - zalecane płyny do szyb z minimalną ilością alkoholu np. ADBL Glass Cleaner lub Allegrini IP 10 Verti lub mydlany roztwór wodny (ref. film on 0805),.

6. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:

- wykrycia podczas pierwszego serwisu uszkodzeń mechanicznych

- wykrycia podczas pierwszego serwisu korzystania z nieodpowiednich środków chemicznych do mycia szyb z folią ( przebarwienia od wewnątrz, zacieki, plamy wyczuwalne niektóre również w dotyku )

- wykrycia podczas pierwszego serwisu przesunięcia się foli ( folia jest idealnie spasowana do szyby i do jej krawędzi więc przesunięcie będzie dobrze zauważalne )

- w przypadku bardzo wypukłych ścieżek grzewczeych ( dotyczy tylko szyb ze ścieżkami grzewczymi )

- wykrycia podczas pierwszego serwisu używania ogrzewania tylnej ( w niektórych modelach również w bocznych tylnich ) szyby w ciągu 14 dni od aplikacji folii ( powstanie dookoła ścieżek grzewczych obszernych pęcherzy powietrza )

7. Klient po montażu, w dniu odbioru auta otrzymuje Certyfikat Atesu ABG oraz kartę gwarancyjną producenta ( gwarancja na folię )

6. Klient wykonujący u nas usługę zobowiązuje do przestrzegania powyższych warunków gwarancji montażu w przypadku utrzymania gwarancji. Gwarancja na montaż folii wynosi 3 lata od daty montażu wpisanej w karcie gwarancyjnej producenta.

7. Specyfikacje folii ( poniżej ) które najczęściej montujemy w pojazdach, gdzie stosunek jakości do ceny dla klienta jest najlepszy:
PANTHERA 298C   |  PANTHERA 295 C  |  PANTHERA 285 C 
PANTHERA 275 C  |  PANTHERA 265 C  |  PANTHERA 255 C 
PANTHERA 230 C

II - POWŁOKI CERAMICZNE -


1. Gwarancja obowiązuje wyłącznie w przypadku dalszej regularnej pielęgnacji pojazdu wykonywanej przez naszą firmę oraz sporadycznie według zaleceń poniżej.


2. Mycie bieżące:

a) Mycie na myjni bezdotykowej zalecane przy użyciu wyłącznie Piany aktywnej (odczekać min. 5 minut aby piana mogła zadziałać) oraz funkcji spłukiwania lub nabłyszczania (woda demineralizowana) dokładnie wypłukując z piany.
b) Myjemy auto regularnie co 7 dni w systemie: 3 razy mycie na myjni bezdotykowej i 1 mycie ręczne bezpieczne w naszej firmie (odpłatnie zgodnie z cennikiem)

3. Auto umyte ręcznie gdzie indziej nie daje nam pewności, że zostały zachowane wszelkie podstawy bezpiecznego mycia auta z zaaplikowaną powłoką do utrzymania gwarancji przez nas wystawianej (skutkuje utratą gwarancji).
 

4. Co 6 miesięcy auto z zaaplikowaną powłoką powinno zostać umyte w naszej firmie wraz z dekontaminacją całej karoserii produktami dedykowanymi do danej powłoki zaaplikowanej na auto (odpłatnie zgodnie z cennikiem).

 

5. Co 12 miesięcy wymagany jest serwis powłoki której koszt jest w granicach od 550zł do 1000zł w zależności od rodzaju zaaplikowanej powłoki i wielkości pojazdu.

 

6. Nie stosowanie się do powyższych zaleceń skutkuje utratą gwarancji na powłokę ceramiczną aplikowaną w naszej firmie.

 

7. Gwarancja obejmuje zachowanie wysokiego połysku oraz hydrofobowości lub hydrofilowości oraz innych właściwości powłoki (w zależności od powłoki) na elementach na które zaaplikowana została powłoka i na okres jaki przewidział producent danej powłoki (produktu).

III - ZABEZPIECZENIE BEZBARWNĄ FOLIĄ OCHRONNĄ PPF -

1. Gwarancja obowiązuje wyłącznie w przypadku dalszej bieżącej i regularnej pielęgnacji karoserii oraz wykonywania regularnych przeglądów okresowych elementów z zaaplikowaną folią w naszej firmie (tylko wtedy mamy 100% pewności, że przestrzegane są wszelkie procedury dotyczące procesu pielęgnacji i dbania o folię)
a) pierwszy darmowy i obowiązkowy przegląd zaaplikowanej folii PPF po 14 dniach od aplikacji ( brak przeglądu skutkuje utratą gwarancji )

 

2. Pielęgnacja folii - Mycie bieżące (zalecenia):

a) pierwsze mycie zalecane dopiero po pierwszym przeglądzie folii.

b) nie myjemy auta na myjni automatycznej (potocznie "szczotki")
c)
Mycie na myjni bezdotykowej zalecane przy użyciu wyłącznie Piany aktywnej (odczekać min. 3 minuty aby piana mogła zadziałać) oraz funkcji spłukiwania lub nabłyszczania (woda demineralizowana) dokładnie wypłukując z piany.

- Mycie elementów oklejonych folią min. z odległości 50cm lancy od karoserii.

- W miejscach krawędzi folii kierowanie strumienia wody od strony całości elementu w stronę zakończenia krawędzi nigdy w kierunku przeciwnym (może spowodować niechciane poderwanie krawędzi folii).

- Zabronione jest usuwanie trudnych zabrudzeń silnym strumieniem wody z lancy/ karcher z bliskiej odległości z folii.

- Brud zebrany przy krawędziach namaczamy pianą lub szamponem o neutralnym PH i wzruszamy delikatnie rękawicą lub mikrofibrą bez nacisku.
d) Myjemy auto regularnie co 7 dni w systemie: 3 razy mycie na myjni bezdotykowej (z odległością lancy od folii min. 40cm oraz uważaniem na niepoderwanie krawędzi folii) i 1 mycie ręczne bezpieczne przez naszą firmę (odpłatnie zgodnie z cennikiem)

 

3. Auto umyte ręcznie gdzie indziej niż przez naszą firmę nie daje nam pewności, że zostały zachowane wszelkie podstawy bezpiecznego mycia auta z zaaplikowaną folią do utrzymania gwarancji przez nas wystawianej (skutkuje utratą gwarancji).
 

4. Co 6 miesięcy wymagany jest przegląd/serwis folii aby gwarancja obowiązywała dalej, którego koszt jest od 350zł do 650zł w zależności od wielkości pojazdu zabezpieczonego folią PPF.
 

5. Producent folii daje 10 lat gwarancji na żółknięcie oraz pękanie samoczynne folii.
 

6. Gwarancja aplikacji folii obejmuje samoczynne odklejanie się folii do 2 lat od daty aplikacji (wyłącznie w przypadku dalszej pielęgnacji folii i wykonywania regularnych przeglądów wyłącznie w naszej firmie po aplikacji folii PPF )

 

7. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, przecięcia folii, rozerwania jej w skutek mycia ze zbyt bliskiej odległości lancą na myjni bezdotykowej lub karcherem (specyficzny układ uszkodzenia), poderwania krawędzi folii podczas mycia karcherem/ myjni bezdotykowe, czy podczas mycia ręcznego w innej firmie lub samemu.

 

8. Folię można pielęgnować wyłącznie przy użyciu chemii do niej przeznaczonej (neutralne PH).
 

9. Zauważenie odklejania się folii do 14 dni od daty aplikacji w karcie gwarancyjnej w którymkolwiek miejscu powinno zostać niezwłocznie zgłoszone tego samego dnia do naszej firmy wraz ze zdjęciem miejsca odklejania się folii drogą mailową na adres biuro@emcaro.pl i tym samym umówić termin wizyty. W takiej sytuacji zabronione jest mycie samochodu do momentu wizyty w naszym studio.

 

10. W trakcie aplikacji folii zawsze może się zdarzyć pod folią jakaś drobna niteczka z ubrania, drobny paproch ledwo zauważalne. 

 

11. W przypadku gdy lakier posiada skazy lakiernicze np. przykryte lakierem fabrycznym paprochy, lejki lakiernicze, lub innego typu skazy występujące w warstwie fabrycznej lakieru gwarancja na aplikację folii na taki element auta nie obowiązuje lub jest przyznawana indywidualnie do danego przypadku.

 

12. Gwarancja nie obowiązuje również w przypadku aplikacji folii na elementy ponownie lakierowane oraz posiadające już odpryski w  lakierze, głębokie rysy nie dające się usunąć w procesie korekty lakieru lub inne defekty. 

 

13. Nie stosowanie się do powyższych skutkuje utratą gwarancji na folię ochronną PPF aplikowaną w naszej firmie.
 

IV - OKLEJANIE FOLIĄ DO ZMIANY KOLORU -

1. Nie odpowiadamy za efekt końcowy oklejania folią do zmiany koloru w przypadku:
a) przygotowania powierzchni lakierniczej do oklejania przez inne osoby w tym właściciela samochodu

b) widocznych głębokich zarysowań lub zarysowań nie widocznych gołym okiem

c) gdy powierzchnia lakiernicza nie posiada w pełni utwardzonego i wysezonowanego lakieru bezbarwnego (ponowne lakierowanie)

d) gdy powierzchnia oklejana jest matowa, zniszczona od zarysowań lub innych czynników

e) gdy klient decyduje się na folię budżetową inną niż wylewana marki 3M

f) gdy powierzchnia posiada lejki lakiernicze lub inne defekty w jej strukturze

g) gdy powierzchnia oklejania to sam podkład  lub miejsce tylko zaszpachlowane

h) gdy miejsce oklejania posiada wgniecenia od strony zewnętrzej jak również od wewnątrz elementu oklejanego

2. Gwarancja wykonania oklejenia udzielana jest i obowiązuje tylko w przypadku oklejenia foliami marki 3M na okres 3 lat od daty aplikacji folii tylko w przypadku gdy:

a) klient dokonuje regularnych dużych przeglądów folii 1 raz w roku

b) klient myje i pielęgnuje auto oklejone folią tylko w naszej firmie (mycie bieżące)

c) klient co 6 miesięcy wykonuje mycie detailingowe z dekonatimancją w naszej firmie aby pozbyć się wszelakich osadów z folii aby nie dopuścić do uszkodzenia przez nie folii.

3. Gwarancja wykonania nie obejmuje takich przypadków jak:

a) plamy na folii po ptasich odchodach czy innych osadach organicznych lub nieorganicznych

b) plamy po twardej wodzie (waterspoty)

c) plamy po środkach chemicznych (np. z myjni bezdotykowych, lub po samodzielnym myciu zakupionymi preparatami)

d) uszkodzeń mechanicznych, zarysowań etc.

e) zaplamienia folii farbą, tynkiem czy betonem

f) oraz inne przypadki nie ujęte w tym punkcie

4. Gwarancja wykonania oklejenia obejmuje wyłącznie:

a) odklejanie się folii na krawędziach

b) pozostałości powietrza pod folią (bąbelki powietrza)

5. Normalną kwestią jest iż pod folie podczas aplikacji mogą dostać się nieliczne paprochy np. z powietrza, kurz, nitka z ubrania czy inne

5. Wszelkie defekty powstałe po dacie odbioru samochodu muszą być zgłaszane niezwłocznie dowolną formą kontaktu.

6. Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą po przesłaniu reklamacji na adres mailowy biuro@emcaro.pl w ustawowym terminie 14 dni  po oględzinach samochodu.

Sprawdź czym się zajmujemy

emcarotło2019.jpg

Korekta lakieru

powłoka_ceramiczna_2.jpg

Powłoki ochronne

pedzelkowanie.jpg

Mycie detailingowe

emcaro2019.jpg

Czyszczenie wnętrza

ppfemcaro2019.jpg

Ochrona folią PPF

emcaro przyciemnianie szyb.jpg

Przyciemnianie szyb

audiczkaemcaro.jpg

Pakiety Detailingowe

bottom of page